Objectius mínims llengua anglesa 4t ESO
|
||||||||
Unit 1
|
Unit 2
|
Unit3
|
Unit 4
|
Unit 5
|
Unit 6
|
Unit 7
|
Unit 8
|
Unit 9
|
Present
simple i Continu
Partícules
interrogatives: Who, What, How, Which,
Why, When, Where
|
Passat
simple
Passat
continu
Passat
perfecte
Expressions
temporals
|
Present perfect
for / since / How long...?
just
Expressions
temporals: still, yet, already
|
Pronoms relatius
some / any / no
El futur
|
Condicional tipus I
Condicional tipus II
Gerundis i infinitius
|
Modals
de deducció
Modals
de possibilitat
El
tercer condicional
|
La
passiva
|
L’estil
indirecte
Preguntes
en estil indirecte
|
-
-
Repàs de temps verbals
|
Escriure
preguntes fent servir el present simple.
Completar un text amb la forma correcta dels verbs
donats, fent servir el passat simple.
Completar
unes regles amb used to o el passat
simple.
|
Triar
les respostes correctes per completar frases, amb el passat simple o amb el
passat continuo.
Escriure
preguntes per les respostes donades fent servir el passat simple o el passat continuo.
Completar
unes frases amb una paraula adequada per demanar i donar opinions.
Formar
noms compostos i unir-los amb les definicions.
Completar
unes frases amb el passat perfecte dels verbs donats.
|
Completar
frases amb paraules relacionades amb l’estalvi de recursos medi ambientals.
Completar
frases amb la forma correcta dels verbs donats fent servir el present perfect.
Completar
unes frases amb for o since.
How long …?
Completar
un text. Fer servir el passat simple o el present
perfect.
Escriure
frases amb just.
Escriure
i practicar un nou diàleg entre ells i un amic parlant sobre diferents
maneres d’ajudar al medi ambient.
Completar
unes frases amb already / still.
|
Utilitzar
connectors de contrast: but, although, while, etc.
|
Llenguatge
funcional
Donar
opinions sobre una situació.
Llegir
un model de carta de sol·licitud.
Escriure
una carta de sol·licitud en quatre passes: planificar, escriure un esborrany,
revisar-lo i passar-lo a net.
Utilitzar
expressions adequades per sol·licituds de feina: Dear Sir / Madam, I am
enclosing, Yours faithfully, etc.
|
Escriure
una descripció d’un delicte en quatre passes: planificar, escriure un
esborrany, revisar-lo i passar-lo a net.
Practicar
l’ús d’adjectius.
Escoltar
una conversa sobre un delicte.
Escoltar
notícies sobre delictes a la ràdio.
|
Llenguatge
funcional
Oferir
i rebre consells
Completar
frases fent servir la forma correcta dels verbs donats fent servir el present
simple passive.
Reescriure
unes frases en passiva.
Escriure
frases certes per a ells fent servir la forma passiva correcta dels verbs
donats.
Completar
unes frases fent servir la passiva de futur.
|
Observar
l e-mail d’un noi i reescriure les frases fent servir l’estil indirecte i les
expressions temporals adequades.
Escriure
un nou diàleg sobre un invent interessant entre ells i un amic.
Copiar
i completar una taula amb els reporting verbs correctes.
Triar
les respostes correctes en un diàleg amb preguntes en estil indirecte.
Escriure
una redacció a favor o en contra sobre les avantatges i desavantatges
d’Internet.
|
Completar
frases amb la forma correcta dels verbs donats fent servir el passat simple,
passat continu, present perfect o past perfect.
Completar
frases amb la forma correcta dels verbs donats fent servir will, be going to
o el present continu.
Completar
les definicions per un llistat d’adjectius amb –able i amb –ible.
Ordenar
les paraules per fer preguntes en el temps correcte.
Completar
unes preguntes amb la forma correcta dels verbs donats.
|
Repàs
de:
Menjars
Assignatures
escolars
Esport,
Transport
Països,
Adjectius
Temps
atmosfèric
|
Gèneres
literaris: play, thriller, autobiography, etc.
Noms
compostos: public library, text message, audiobook, etc.
|
L’estalvi
de recursos medi ambientals: install solar panels, turn off lights, mend old
clothes, etc.
Prefixos: re-,
mis-, under-, over-
|
Estil: trendy, casual,
sporty, etc.
Phrasal verbs: try
something on, wear something out, pick up something, etc
|
El món del treball: pay
rise, contract, expenses, etc.
Verbs relacionats amb la
feina: unemployed, earn a
salary, get a pension, etc.
|
Verbs
relacionats amb el crim: pay a fine, go on trial, catch a thief, etc.
Delictes
i delinqüents: vandalism / vandal, murder / murderer, etc.
|
Verbs
: to olimpic, to hold (an event), to support a team, etc.
Paraules
que es confonen fàcilment: spend / waste, expect / hope, remind / remember,
etc.
|
Desenvolupament
de productes: design a prototype, develop a concept, do market research, etc.
Reporting
verbs: suggest, announce, promise, etc.
|
-
La paraula escrita: a review, a recipe, a
cartoon, etc.
-
Adjectius amb -able / -ible: flexible, bearable,
responsible, etc.
|
Mínims 4t
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada