Objectius Mínims Llengua Anglesa 3r
ESO
|
||||||||
Unit 1
|
Unit 2
|
Unit 3
|
Unit 4
|
Unit 5
|
Unit 6
|
Unit 7
|
Unit 8
|
Unit 9
|
Revisió del present simple i el continuous.
Preguntes amb How / What
There is/ There are.
|
Present simple i adverbis de freqüència.
Present continuous i
expressions temporals
|
El passat de verb to be.
Past simple i past
continuous amb when i while
|
Comparatius i
superlatius.
(not) as ... as, too, (not) enough
|
El Present perfect. Forma i
ús.
Construcció d’estructures amb ever,
for i since
|
Present perfect simple / past
simple
Quantitats: a
lot of, a few
|
El futur: will, going to, present continu i present simple.
The first
conditional
|
Modal verbs for advice, obligation and prohibition: must / mustn't, have to / don'thave
to, should /shouldn't.
Second conditional
|
Present passive
Past passive
Active vs passive
Repàs de temps verbals
|
Repàs de:
Adjectius per fer descripcions físiques.
Roba
Llocs d’una ciutat
Assignatures escolars
Estacions de l’any
Parts del cos
Parts de la casa
|
Activitats relacionades amb la tecnologia:
make a phone call, play a video game, etc
Feines: fireman,
policewoman, etc
|
Verbs d’acció i preposicions:
under, towards, across
Adjectius acabats en -ed /-ing frightened, frightening; bored, boring
|
Llocs per visitar: a ruin, a cathedral, a cave
Formació d’adverbis: quickly, happily, fast
|
Activitats per recaptar fons: sellsweets,
wash cars
Expressions amb make
i do: makemoney, do homework
|
Extreme adjectives i adverbis de quantitat.
Viatges: sendpostcards,
meetpeople
Adjectius extrems: terrifying, amazing
|
Vocabulari de pel·lícules: director, Stuntman
Sufixos de substantius: suggestion, argument
|
Fer amics: bring a present, be late
Collocations de verbs i noms: giveadvice, spendtime.
|
Música: a single, a
record
Prefixos negatius: unoriginal, unsupportive
|
Repassar i practicar el present simple i
continu, preguntes amb How / What, substantius comptables i incomptables,
There is/ Thereare, etc.
|
vocabulari relacionat amb activitats de
lleure i per descriure la personalitat
Estructures del present.
Escriure una descripció personal .
|
vocabulari relacionat amb treballs i
activitats tecnològiques
Estructures gramaticals relacionades amb
el passat
Escriure una carta d’agraïment fent
servir les expressions adequades
|
vocabulari relacionat amb indrets per
visitar.
Estructures gramaticals relacionades amb
els comparatius i superlatius i amb too i (not) enough .
Escriure informació sobre un lloc determinat. Estil agència de
viatges
|
vocabulari relacionat amb idees per
recaptar fons i expressions amb make i do
Estructures gramaticals relacionades amb
el present perfect i ever, for i since .
|
vocabulari relacionat amb el viatge, també
adjectius extrems .
Estructures gramaticals relacionades amb
el present perfect, el past simple.
Escriure un e-mail descrivint un viatge.
|
vocabulari relacionat amb pel·lícules.
Aprendre a fer servir sufixes comuns per
a la formació de substantius.
Escriure un article sobre una pel·lícula
|
vocabulari relacionat amb l’amistat .
Estructures gramaticals relacionades amb
els verbs modals i el segon condicional.
Escriure una carta formal.
|
vocabulari relacionat amb la música i
prefixos negatius per adjectius.
Estructures gramaticals
relacionades amb el present i past passive i els temps verbals en general
Escriure sobre un personatge famós del món de la
música.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mínims 3r
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada